Tíz kilót sikerült leadnom...

 

A ’80-as években hosszú, formás combjaiért szinte minden férfi megőrült. Csepregi Éva most túl a 6. x-en újra elképesztő formában van és bátran hordhat testhez simuló nadrágot. Persze, sokat is tesz érte, hogy ilyen formában legyen.

 

 

"Több, mint 40 éve vagyok a pályán és a mai napig rengeteg a fellépésünk. Mindig is úgy éreztem, hogy a munkám is megköveteli, hogy figyeljek magamra. Ha a színpadon akarok ugrálni, akkor igenis meg kell őriznem a fiatalos lendületemet. Időnként azért elengedem magam, és felszaladnak a kilók, de most jó ideje tartom a súlyomat, hiszen tudatosan odafigyelek arra, mit eszem. Nehéz az egyhangú diétákat betartani, de megismertem a paleolit táplálkozást. Nemcsak a plusz kilók miatt akartam egészségesebben étkezni, hanem pajzsmirigy problémám is adódott. Még a kezdeti időszakban észrevettem, és azt mondták, hogy a szervezetben kialakult kis göbök csökkenthetőek. Ez így is lett. Ez egy igen egyszerű életmód, melynek lényege, hogy bizonyos típusú ételeket száműzünk az étrendünkből. A paleolit korban még nem volt mezőgazdaság és állattenyésztés, tehát csak sült húsokat, halakat, kagylókat, tojásokat, dióféléket, zöldségeket, gyökereket, gyümölcsöket, bogyókat és gombákat fogyasztott az emberiség. Szénhidrátszegény étrendet próbálok összeállítani, nem fogyasztok kenyeret, krumplit, rizst, tejtermékeket. Van egy természetgyógyászattal is foglalkozó táplálkozási tanácsadóm, aki nagyon sokat segített nekem az életmódváltásban. Az év minden napján megpróbálom betartani az alapszabályokat, de vannak szigorúbb időszakok, 4 hónapos kúrákat is szoktam csinálni, amikor az alkohol is tilos, még egy pohár bort sem engedek meg magamnak. Egy ilyen kúra alkalmával megszabadultam 10 kilótól. Ha picit elengedem magam, mondjuk ünnepek táján, akkor 2-3 kiló visszajön, de azonnal megállt parancsolok. Reggelire gyakran eszem puffasztott tönkölybúza szeleteket sonkával, zöldséggel. Ebédre húst salátával és vacsorára is a grillezett húsokat részesítem előnyben. Köretet soha nem fogyasztok a hús mellé. Napi 3 liter szénsavmentes ásványvizet iszom, de arra is odafigyelek, hogy nagyon jó minőségű legyen. Otthonomban kialakítottam magamnak egy kis tornatermet, ahol heti több alkalommal is tornázom és Vacushape gépem is van, amiben kétnaponta fél órát izzadok. Ez a vákuumos alakformáló módszer maximalizálja a zsírégető cardió mozgás hatását. Emellett két kutyámmal is rengeteget sétálok a hegyekben és minél többet alszom. Most remekül érzem magam, sokkal energikusabb vagyok, mint pár évvel ezelőtt. Nem az a célom, hogy elérjem a fénykorombeli súlyomat, hiszen akkor a mostanihoz képest 10 kilóval voltam kevesebb. Ebben a korban már ennyi plusz normális és megengedett."